wtorek, 3 października 2017

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick w kolorze 23 | Czyli łagodniejsza wersja popularnego koloru nr 10

Przyznajcie się - ile razy robiłyście podchody do kultowej już tak naprawdę pomadki Golden Rose  Longstay Liquid Matte Lipstick w kolorze nr 10? Ja niezliczoną ilość razy, ale już dawno nie spotkałam się z tak dla mnie nietwarzowym kolorem pomadki, przynajmniej w przypadku mojego bladego lica.
Kolor niejednokrotnie - choć dość siny, wzbudzał mój zachwyt, kiedy widziałam go jako element makijażu u innych dziewczyn, bo oryginalny kolor pomadki może zrobić tak naprawę cały makijaż i stanowi wisienkę na torcie. 

Mój zawód nie trwał jednak dość długo, bo Golden Rose wypuściło jakiś czas temu na rynek nowe kolory z serii Longstay Liquid Matte Lipstick i wśród nich znalazłam alternatywę dla specyficznej pomadki w kolorze 10 czyli jej łagodniejszą wersję w odcieniu 23.



Kolor pomadki, choć na pierwszy rzut oka wydawał mi się raczej dziennym nadziakiem, okazał się całkiem fajnym odcieniem, podkręconym domieszkami brązu, szarości i fioletu, ale w zdecydowanie mniejszym natężeniu niż kolor 10.  
Kolor nr 23 jest zdecydowanie bardziej ciemny i bardziej głęboki, nie nadaje tego charakterystycznego efektu  chorego i zmęczonego wyrazu twarzy, ponieważ nie ma w nim aż tak dużo zimnych i szarych tonów, zdecydowanie więcej jest w nim odcienia brązu. 




Bardzo odpowiada mi sam zapach pomadki - słodki, lekko budyniowy, ale nie jest to aromat sztuczny. Formuła produktu jest dość zwarta i gęsta, ale dobrze i sprawnie rozprowadza się na ustach, a po 2-3 minutach zastyga do pełnego matu. Jedna warstwa produktu wystarcza, aby zapewnić głęboki kolor. Pomadka jest bardzo trwała i równomiernie się w ciągu dnia ściera.  

A sam odcień- idealny! To jest właśnie nietuzinkowy kolor nude, którego szukałam.



A jakie są Wasze kolory warte uwagi z serii Longstay Liquid Matte Lipstick?

Do następnego!

10 komentarzy:

  1. ładny kolorek :) ja z tej serii mam tylko nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo! Muszę się po nią przejść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 mnie nie zachwyciła, jak dla mnie to taki trupi odcień, ale ten kolor wygląda przeeeepieknie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek. Miałam pomadkę z GR, ale mnie uczuliła i teraz nic nie kupuję z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta pomadka :) Ja z tej serii mam tylko numerek 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podobają kolory Liquid Matt, spędziłam ostatnio z 20 minut przy stoisku i nie znalazłam nic dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny odpowiednik nieco trupiej 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam 10 <3 ale na zdjęciach nie wygląda na łagodniejszą wersję haha

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger