piątek, 17 czerwca 2016

Majowe odkrycia blogowe i vlogowe

W dzisiejszym poście wracam do Was z moimi zeszłomiesięcznymi odkryciami blogowym, a tym razem także - vlogowymi. Jakie blogi tym razem przyciągnęły moją uwagę na tyle, że postanowiłam zagrzać w nich miejsce na stałe?


24 letnia Olga z Poznania prowadzi niezwykle przejrzystego bloga, który już po pierwszym wejściu sprawia, że masz ochotę zostać tam na dłużej. Na bloga trafiłam po raz pierwszy, kiedy szukałam recenzji najnowszego podkładu Lirene No Mask. Ciekawe i przyciągające oko zdjęcia, konkretna i zwięzła opinia na temat produktu przekonały mnie bez dwóch zdań i od tego momentu chętnie do Olgi zaglądam :)


Jeśli szukacie ciekawych inspiracji modowych i przyciągających oko stylizacji, koniecznie zajrzyjcie do młodej mamy w świecie mody. Wyrazista i zawsze dobrze ubrana, w dodatku zawsze zachwycam się jej nienagannym makijażem i zmysłem do urządzania wnętrz, które niekiedy podczas sesji są pięknym tłem do zdjęć na blogu i Instagramie. Co tu zresztą dużo pisać  - zajrzyjcie na bloga i same się przekonajcie, o czym mowa :)


Kolejny świetny blog urodowy, z którego można czerpać garściami informacje dotyczących nowinek kosmetycznych. Posty dopracowane, przejrzyste i okraszone świetnymi zdjęciami. Aż miło znów tam zajrzeć.  


Na koniec zestawienia vlogerka - Paulina Mikuła, która "nauczy Cię" poprawnej polszczyzny. Wydaje Ci się, że język polski jest łatwy i opanowałaś go do perfekcji? Mi się tak wydawało, ale oglądając filmy Pauliny przekonałam się, że nierzadko byłam w błędzie. Jej książka "Mówiąc inaczej - jak pisać i mówić, żeby się nie pogubić" jest na moim celowniku i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła się zagłębić w jej lekturę.  A Wam serdecznie polecam kanał!

Do następnego!

6 komentarzy:

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger