piątek, 27 marca 2015

Nowości | Tołpa Simply

Udało się! Byłam na zakupach i na szczęście udało mi się kupić dwa produkty z nowej linii Tołpa Simply, pomimo tego, że rozchodziły się jak świeże bułeczki!

Z racji tego, że aktualne moje produkty do twarzy powoli się kończą m.in. olejek do mycia twarzy i krem - postanowiłam więc kupić oferowaną przez Tołpę żel- piankę do mycia twarzy, oraz bogaty regenerujący krem ochronny dla skóry suchej.



Tołpa Simply regenerujący krem ochronny dla skóry suchej - ma za zadanie odżywiać i regenerować suchą skórę, eliminować szorstkość i przywracać komfort nawilżonej skóry, poprzez ograniczanie utraty wody z naskórka. Ma zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się skóry, chronić przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych oraz przywracać gładkość i zdrowy koloryt. 

Krem zamknięty jest w aluminiowej tubie, charakterystycznej dla kremów Tołpy o pojemności 40ml.


Do głównych składników kremu należą: masło shea, skwalan, pantenol, alantoina i gliceryna.



Łagodny żel - pianka do mycia twarzy - delikatna żelowa formuła ma delikatnie oczyszczać naszą skórę z makijażu i zanieczyszczeń, koić podrażnienia i nawilżać, jednocześnie pozostawiając skórę bez nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia.

Żel-pianka zamknięta jest w plastikowej tubie o pojemności 125 ml.


Do głównych składników  żelu  należą : mleczko migdałowe, hialuronian sodu, pochodna mocznika oraz mleczan sodu.


Niedługo zacznę ich używać i mam wobec tych produktów spore oczekiwania, mam nadzieję, że się nie zawiodę. 


A Wy planujecie kupić coś z nowej linii Tołpy? 

Do następnego!

24 komentarze:

  1. tołpa jest na mojej liscie wish na 2015 rok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam nigdy nic z tołpy więc jestem ciekawa jak sprawdzą się u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będą mi służyły i nie będzie żadnych przykrych niespodzianek

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, ale dużo o niej słyszałam, oby u Ciebie sprawdziły się jak najlepiej :)

    Również obserwuję, aby na bieżąco śledzić Twoje posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten krem ochronny, chętnie bym go wypróbowała ale dopiero na przyszłą zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nie mogłam oprzeć i kupiłam, teraz mam bardzo przesuszoną skórę, więc sądzę, że się sprawdzi

      Usuń
  5. Ciekawe składniki w tym kremie do skóry suchej. Dobrze wiedzieć, bo jakiś czas temu przestałam sięgać po Tołpę i być na bieżąco z tą marką. Ale teraz jednak mam ulubieńców wśród takich kremów, więc na razie przynajmniej nie sięgnę po ten.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Tołpę muszę się zainteresować tymi kosmetykami. Też mam suchą cerę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że są warte uwagi i są w dobrej cenie

      Usuń
  8. Z Tołpa miałam jedynie próbki.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam wcześniej płyn micelarny, który właśnie kończę ale akurat mi nie służył

      Usuń
  9. Ja właśnie przeczytałam o tych kosmetykach u Aliny Rose :)
    I strasznie zaciekawiła mnie pianka- na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj też u niej czytałam posta o nowej linii Tołpy :)

      Usuń
  10. Nie wiedziałam, że jest taka seria.
    Pewnie kiedyś wypróbuję, bo lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lecę do biedronki w czwartek po serię dla cery młodej! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedronka jest super, ta seria tołpy kusi mnie strasznie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger