piątek, 27 marca 2015

Nowości | Tołpa Simply

Udało się! Byłam na zakupach i na szczęście udało mi się kupić dwa produkty z nowej linii Tołpa Simply, pomimo tego, że rozchodziły się jak świeże bułeczki!

Z racji tego, że aktualne moje produkty do twarzy powoli się kończą m.in. olejek do mycia twarzy i krem - postanowiłam więc kupić oferowaną przez Tołpę żel- piankę do mycia twarzy, oraz bogaty regenerujący krem ochronny dla skóry suchej.



Tołpa Simply regenerujący krem ochronny dla skóry suchej - ma za zadanie odżywiać i regenerować suchą skórę, eliminować szorstkość i przywracać komfort nawilżonej skóry, poprzez ograniczanie utraty wody z naskórka. Ma zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się skóry, chronić przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych oraz przywracać gładkość i zdrowy koloryt. 

Krem zamknięty jest w aluminiowej tubie, charakterystycznej dla kremów Tołpy o pojemności 40ml.


Do głównych składników kremu należą: masło shea, skwalan, pantenol, alantoina i gliceryna.



Łagodny żel - pianka do mycia twarzy - delikatna żelowa formuła ma delikatnie oczyszczać naszą skórę z makijażu i zanieczyszczeń, koić podrażnienia i nawilżać, jednocześnie pozostawiając skórę bez nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia.

Żel-pianka zamknięta jest w plastikowej tubie o pojemności 125 ml.


Do głównych składników  żelu  należą : mleczko migdałowe, hialuronian sodu, pochodna mocznika oraz mleczan sodu.


Niedługo zacznę ich używać i mam wobec tych produktów spore oczekiwania, mam nadzieję, że się nie zawiodę. 


A Wy planujecie kupić coś z nowej linii Tołpy? 

Do następnego!

24 komentarze:

  1. tołpa jest na mojej liscie wish na 2015 rok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam nigdy nic z tołpy więc jestem ciekawa jak sprawdzą się u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będą mi służyły i nie będzie żadnych przykrych niespodzianek

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, ale dużo o niej słyszałam, oby u Ciebie sprawdziły się jak najlepiej :)

    Również obserwuję, aby na bieżąco śledzić Twoje posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten krem ochronny, chętnie bym go wypróbowała ale dopiero na przyszłą zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nie mogłam oprzeć i kupiłam, teraz mam bardzo przesuszoną skórę, więc sądzę, że się sprawdzi

      Usuń
  5. Ciekawe składniki w tym kremie do skóry suchej. Dobrze wiedzieć, bo jakiś czas temu przestałam sięgać po Tołpę i być na bieżąco z tą marką. Ale teraz jednak mam ulubieńców wśród takich kremów, więc na razie przynajmniej nie sięgnę po ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. składniki chyba mnie przekonały do zakupu :)

      Usuń
  6. Lubię Tołpę muszę się zainteresować tymi kosmetykami. Też mam suchą cerę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że są warte uwagi i są w dobrej cenie

      Usuń
  7. Z Tołpa miałam jedynie próbki.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam wcześniej płyn micelarny, który właśnie kończę ale akurat mi nie służył

      Usuń
  8. Ja właśnie przeczytałam o tych kosmetykach u Aliny Rose :)
    I strasznie zaciekawiła mnie pianka- na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj też u niej czytałam posta o nowej linii Tołpy :)

      Usuń
  9. Nie wiedziałam, że jest taka seria.
    Pewnie kiedyś wypróbuję, bo lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba nowa, może nawet seria dla Biedronki

      Usuń
  10. Lecę do biedronki w czwartek po serię dla cery młodej! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedronka jest super, ta seria tołpy kusi mnie strasznie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja chwila relaksu , Blogger