czwartek, 12 marca 2015

Wiosenna Whishlista

Zauważyłam, że coraz częściej na blogach pojawiają się wpisy dotyczące wymarzonych ciuchów, kosmetyków czy akcesoriów, które chciałybyście mieć w swoim posiadaniu. Postanowiłam również przygotować taki wpis, który jednocześnie będzie taką moją wiosenną listą zakupów -  może wśród wymienionych rzeczy wypatrzycie coś dla siebie?

Biała, klasyczna marynarka - idealne uzupełnienie wiosennych (i nie tylko) stylizacji, tym bardziej, że biel znów będzie kolorem sezonu - do sukienek w wersji eleganckiej, do jeansów czy metalicznych spodni (które mam akurat  w szafie - udało mi się je kiedyś kupić na przecenie za śmieszne pieniądze) sprawdzi się na imprezę - to mój absolutny must have.

źródło zdjęć - Internet

Pastelowa marynarka w odcieniu cytrynowym - do małej czarnej będzie jak znalazł - ale nie tylko :)

źródło zdjęć - Internet

Buty New Balance - już od dłuższego czasu się  nad nimi zastanawiam i widzę, że stają się coraz bardziej popularne - nie wiem tylko na jaki konkretnie model się zdecydować - sądzę, że skuszę się na coś pomiędzy szarością a czernią, bordo też jest niczego sobie.

źródło zdjęć - Internet

Klasyczne białe trampki Converse - koniecznie wysokie, bo takie podobają mi się najbardziej.

źródło zdjęć - Internet

Jasna jeansowa koszula - mam już w swojej szafie trzy ulubione w kratkę z H&M, teraz chcę na wiosnę gładką w odcieniu jasnego jeansu.

źródło zdjęć - Internet


Czarna klasyczna ramoneska - chyba nic nie muszę w tym przypadku dodawać :) zakupowy obowiązek.

źródło zdjęć - Internet



Biżuteria Mokobelle - podobają mi się zarówno ich łańcuszki, jak i bransoletki - szczególnie te
modele.

źródło zdjęć - Internet


Pędzle Sunshade Minerals - naczytałam się o nich dużo pozytywnych opinii, dodatkowo nie się w wygórowanej cenie.

źródło zdjęć - Internet


Perfum Intimately Beckham - powąchałam go ostatnio i zakochałam się w nim, jest niezwykle kobiecy i kojarzy mi się z ciepłą wiosną.

źródło zdjęć - Internet


Półgorset z H&M - coś co niezwykle mi wpadło w oko, pod jeansową koszulę i zwiewne bluzki będzie jak znalazł.

źródło zdjęć - Internet



Pastelowe lakiery do paznokci - już znudziły mi się ciemne paznokcie, teraz pora na lekkie pastele

źródło zdjęć - Internet

A jak Wasze whishlisty? Co macie w planach kupić na nadchodzącą wiosnę?

Do następnego!

6 komentarzy:

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger