piątek, 6 marca 2015

Wiosna w Biedronce

Od 12 marca 2015 do Biedronki wchodzi nowa oferta - "Radosny dom nie tylko od święta". Dzisiaj zapoznałam się z ofertą jaką proponuje Biedronka i już wiem, że znajdę tam kilka ciekawych produktów dla siebie - niestety, ostatnim razem, kiedy dostępne były m.in. świetne poszewki na poduszki nie udało mi się nic upolować, bo wszystko zostało w ekspresowym tempie wyprzedane - teraz ruszę do sklepu z samego rana :)


Poszewki na poduszki zapowiadają się rewelacyjnie i jak zwykle są w niskiej cenie - czuć powiew wyczekiwanej ciepłej wiosny 


Zacieram również ręce na śliczne poduszki na krzesła (akurat miałam zamiar wymienić obecne kremowe w kuchni na jakiś inny kolor) oraz na wiosenno- świąteczne kolorowe obrusy


Będzie można kupić również genialne koszyki z serwetkami - idealne na Wielkanocny stół


A także kolorowe świąteczne ozdoby - każdy znajdzie coś dla siebie



Jak Wam się podoba najnowsza oferta Biedronki? Wybieracie się na zakupy?

Do następnego!

3 komentarze:

  1. Ja byłam dzisiaj na zakupach w Biedronce :) Ale coś czuję, że po 12.03 znowu tam zaglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba się wybrać do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger