wtorek, 12 września 2017

Kosmetyczny kąsek | AA Longstay Cover Foundation | Drogeryjny Podkład nr 1

Idealny podkład? Dla mnie to ten, który staje się moją drugą cerą, jest komfortowy w noszeniu, lekki, scalający się z moją skórą w jedność. Łatwo trafić na taki produkt? Do tej pory mi się nie udawało, zawsze istniało jakieś mniejsze lub większe ale. Jednak nastał dzień, w którym stwierdziłam - to jest to, mój podkład idealny, mój nr 1 - AA Longstay Cover Foundation 





Co wyróżnia go tak naprawdę na tle innych, drogeryjnych podkładów, że zagościł na stałe w moich kosmetycznych zbiorach?

Kolor:  Mój odcień to 105 sand, czyli piaskowy, beżowy kolor, który na początku wydawał mi się zbyt ciemny dla mojej dość jasnej cery. Jednak spotkało mnie miłe zaskoczenie, kiedy stwierdziłam, że kolor świetnie współgra z moją skórą. Co więcej, nie ma żadnych różowych tonów, jest to beż z subtelną domieszką żółci, która idealnie rozświetla ziemisty kolor cery. A co najważniejsze, podkład nie utlenia się -  to co nakładamy na twarz, zostaje w niezmienionym odcieniu aż do demakijażu. 


Konsystencja: Dość płynna, ale nie lejąca, czyli taka, jakiej zawsze szukam w podkładach do twarzy. Suche cery pokochają ten podkład właśnie ze względu na konsystencję, bo nie ma mowy o nieestetycznym zastyganiu podkładu w suchą maskę. Podkład daje wykończenie lekko satynowe, wydobywając z nawet zmęczonej cery promienny blask. Jednocześnie kryje w znacznym stopniu wszelkie niedoskonałości i przebarwienia. 

Opakowanie: Bardzo eleganckie i estetyczne, doskonale dopracowanie. Solidna szklana buteleczka, z eleganckim złotym dozownikiem i czerwonym zamknięciem przyciągają oko i wizualnie sprawiają, że produkt prezentuje się naprawdę luksusowo.  



Trwałość: Perfekcyjna! Podkład wytrzymuje na mojej twarzy do 8-9h , a muszę też zaznaczyć, że ostatnio zrezygnowałam z utrwalania podkładu pudrem, z wyjątkiem tych "większych" wyjść. Dla mnie bomba!

Cena:  27zł/ 30 ml 




Czy można chcieć więcej?

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Kolor faktycznie bardzo jasny - co jest plusem, bo jednak osoby o bladej, jasnej karnacji, mają problem z doborem odpowiedniego odcienia. Większość jest jednak dość ciemna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kuszę, bo wiem jaki jest problem z doborem podkładu do suchej cery

      Usuń
  3. Lirene? Chyba AA a jyz myślałam ze jakis nowy kąsek o którym nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że tak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak zachwalasz, że aż mam ochotę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger