wtorek, 28 marca 2017

Polecane w Marcu | Fabjulus, gotowe tła do zdjęć, faceci w sieci, złote plakaty, nasławniejszy królik Instagrama na Youtubie, wyrwane z kontekstu i co poleca donkareads

Dzisiaj dam Wam odpocząć od kosmetyków, w zamian za to pokażę Wam miejsca w sieci, gdzie warto zajrzeć. Zapraszam, bo nie pożałujecie - dzisiaj w zestawieniu najciekawsze miejsca w Internecie, na jakie udało mi  się trafić w upływającym miesiącu.


Gulity Pleasures i Za co kochamy Bonda możecie przeczytać u FabJulus. Blog pisany zabawnym, lekkim językiem, z przymrużeniem oka, oraz dużą dawką humoru, która wywoła uśmiech na twarzy nawet u największej pesymistki. Ale co tu się dużo rozpisywać, przekonajcie się same.

Szukacie inspiracji do zdjęć, ale wiecznie brakuje Wam pomysłowego tła, a nie macie zbyt dużej weny, żeby wykombinować coś na własną rękę? Dzięki gotowym rozwiązaniom jakie daje nam Printea.pl, możemy kupić zestaw teł, w tym np. tak popularny w ostatnim czasie wzór marmuru. Ja jestem na tak  i mam zamiar się w takie tła zaopatrzyć. A Wy? 

Rzadko trafiam i czytam typowo męskie blogi. Ale dla tego bloga, zrobiłam wyjątek, FacetNieidealny.pl podpowie Ci Jak wybrać idealny prezent dla mężczyzny, pokaże Jak smartfony zmieniły podejście do zdjęć czy udowodni, że 20 małych zmian zmieni Twoje podejście do życia i otoczenia. Według mnie męski blog nie tylko dla facetów.



Lubicie ciekawe i nietuzinkowe obrazy i plakaty? Wiem, że tak - na Instagramie i blogach aż roi się od wszelkich inspiracji, czym upiększyć ściany w naszych mieszkaniach. Piękne obrazy, plakaty i inne dodatki do domu, możecie dostać na stronie zloteplakaty.pl. A wybór jest naprawdę spory!

Kojarzycie popularnego Milorda z Instagrama? Właścicielka tego uroczego królika, oprócz udzielania się na Instagramie, postanowiła spróbować swoich sił na YouTube - tak powstał kanał Asiapok. Póki co kanał dopiero się rozwija, ale już widać, że ma spory potencjał.

Czasem monotematyczność blogów kosmetycznych, sprawia, że zaczynam spoglądać chętniej w stronę blogów z typowo luźnymi tekstami - i tak trafiłam właśnie na wyrwanezkontekstu.pl.
Alfabet udanego związku, aplikacja Fiszki Polityki czyli ważne informacje w pigułce, i dlaczego nowa reklama Allegro jest zła  to wpisy, z którymi warto się zapoznać.

Lubię pisać i lubię też czytać. Żałuję, że na jedno i drugie mam stanowczo zbyt mało czasu. Podziwiam te z Was, które potrafią wycisnąć z doby każdą cenną minutę i poświęcić ją na realizację własnych pasji. Często przeglądając Instagram czy blogi trafiam na książki, gdzie po Waszej wstępnej recenzji wiem, czy po dany egzemplarz sięgnąć czy nie. DonkaReads to blog recenzencki, skupiający się właśnie na książkach. I to nie zupełnie tych popularnych, od których roi się na Instagramie. Warto się zapoznać z pozycjami, jakie poleca Dominika - ja mam zamiar sięgnąć chociażby po Bandi Oskarżenie.

A Wy na co ciekawego w ostatnim czasie natknęłyście się w sieci?

Do następnego!





12 komentarzy:

  1. Wyrwane z kontekstu obserwuję i czytuję już jakiegoś czasu, uważam że Asia to bardzo mądra kobieta. Dzisiaj za to na dłuuugo przepadłam na blogu, na który nawet nie wiem jak trafiłam - Krytyka Kulinarna. Wbrew temu, co sugeruje nazwa jest to blog nie tylko kulinarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam o Krytyce Kulinarnej, dzięki za podowiedź, chętnie się zapoznam :)

      Usuń
  2. Cudowna wiadomość z rana! Jest mi ogromnie miło, że wspomniałaś w swoim poście o moim blogu. Bardzo, bardzo dziękuję :)
    Kiedy traciłam nadzieję na to, że ktoś czyta moje recenzje, okazuje się, że ktoś nawet je poleca! :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś w takim razie większą pesymistką niż ja :) Ja co prawda od niedawna Cię czytam, ale cieszę się, że taki blog isnieje :) Uważam, że każdy jeden czytelnik/obserwator jest wart tego, żeby robić to co się lubi i co sprawia radość. Nawet jeśli statystyki nie rosną z dnia na dzień ;)

      Usuń
  3. Ja ostatnio mam tak mało czasu na czytanie blogów, że w ogóle nie odkrywam nowych, tylko skupiam się na odwiedzaniu tych osób, które zostawiły u mnie komentarz :C Chciałabym to zmienić, ale chyba musiałabym wydłużyć swoją dobę ;/

    Tła z Printea też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, jak tylko będe miała chwilę, z chęcią wejdę w te linki, ale ostatnio doba jest za krótka :D mam nadzieje, że nie tylko ja tak mam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę nadrobić w takim razie blogowe zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczyłam tę kawę, to oszalałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe tła bardzo by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też kuszą te tła do zdjęć, póki co mam tło marmuru ale jest to okleina z castoramy, ale mam ochotę jeszcze na tło imitujące białe stare deski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miło że wspominałaś o naszych tłach ❤ cieszę się, że Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już jakiś czas temu zrobiłam zamówienie na printea.pl. świetne podkłady, bardzo dobra jakość.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger