środa, 30 sierpnia 2017

Hit za grosze | Moc olejków w złotej ekspresowej masce do włosów Isana

Mycie włosów, suszenie, modelowanie bądź prostowanie... która z nas tego codziennie nie przerabia? 
Do tej pory stosowałam głównie odżywki do włosów w sprayu bez spłukiwania, jednak od kiedy zaczęłam przygodę z ombre, moje rozjaśnione końcówki zaczęły się buntować i sama odżywka w sprayu okazała się niewystarczająca. Sięgnęłam więc po skoncentrowaną maskę nawilżającą Oil Care Isana z małą obawą, że mimo wszystko za bardzo obciąży moje delikatne włosy. Jak się okazało zupełnie niepotrzebnie. 


Maska do włosów okazała się idealnym dopełnieniem pielęgnacji zniszczonych i przesuszonych włosów, jako kuracja uzupełniająca do stosowania 3-4 razy w tygodniu. 

ZAPACH:
Dość intensywny, jednak nie kojarzy mi się z typowym zapachem produktów do pielęgnacji włosów, bliżej mu do  kobiecych, dość ciężkich perfum, jednak otula włosy dość subtelnym zapachem, 

KONSYSTENCJA:
Gęsta, masełkowata, trochę oleista za sprawą olejków migdałowego i arganowego, doskonale przylega do mokrych włosów, nie spływając z nich,  

DZIAŁANIE:
Jednym słowem genialne, już dawno nie miałam tak dobrego produktu w tak niskiej cenie. Maskę nakładam mniej więcej na wysokości uszu aż po same, najbardziej wysuszone końce i trzymam ok. 5 minut, po czym spłukuję. Już podczas spłukiwania czuję, jakie stają się odżywione, bez efektu przetłuszczania. Po wysuszeniu są bardzo miękkie i sprężyste, znacznie mniej się rozdwajają i nie są już takie matowe. 

Cena: 150 ml/ 4,99 zł 





Ostatnio Isana zaczyna mnie pozytywnie zaskakiwać :)

Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Perełke wynalazłaś :) dla mnie składowo odpada, ale kolezanka ostatnio pytala o cos do swoich zniszczonych farba wlosow to jej polece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena do działania godna pochwały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę i z taką opinią, myślę że warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to muszę spróbować, zwłaszcza za 5zł:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę widzę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo lubię Isanę, do włosów zawsze mi się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger