wtorek, 16 czerwca 2015

Obok tych kosmetyków nie możecie przejść obojętnie | - 40% w drogerii Natura

Kiedy tylko dowiedziałam się, że Drogeria Natura po raz kolejny wprowadza swoją świetną promocję -40% na kosmetyki do makijażu, postanowiłam przekroczyć jej progi w celu zakupu osławionych kontórówek do ust z Essence. Przy okazji natomiast, wpadły mi w ręce jeszcze dwa kosmetyki kolorowe, które okazały się makijażowymi hitami! 


Na początek pokażę Wam 4 kolory konturówek do ust z Essence, na jakie się zdecydowałam. Ich regularna cena i tak już jest dość niska, natomiast w promocji -40% kosztują jedyne 3,41 zł/szt. I jak w takim wypadku poprzestać tylko i wyłącznie na jednym kolorze??


  • 05 Soft Berry - bardzo interesujący kolor, jasny odcień brązu z domieszką fioletu, bardzo dobrze prezentuje się na ustach, dla niektórych może wydawać się lekko siny, ale mi akurat ten efekt przypadł do gustu,
  • 15 Honey Berry - głęboki odcień fuksji, lekko wpadający w kolor biskupi, nie daje efektu żółtych zębów, wydaje mi się, że wręcz optycznie delikatnie je wybiela,
  • 11 In The Nude - klasyczny kolor nude, nie jest za jasny, nie daje efektu bladych ust, nie jest też za ciemny i nie daje efektu "marchewkowych" ust,
  • 08 Red Blush - zgaszony odcień czerwieni, wpadający w kolor wina, bardzo ładnie wybiela optycznie zęby

Konturówki są świetne, łatwo się je aplikuje, można je stosować na całe usta, są dość trwałe i nie dają suchego, tępego wykończenia. Uwielbiam!


Cienie Kobo należą do jednych z lepszych i wiedziałam, że pewnie nie wyjdę z Natury bez jakiegoś cienia z tej firmy podczas trwania takiej promocji. Tym razem padło na kolor neutralny, bo takie po prostu na co dzień stosuję.
Wybrałam kolor nr 117 Caffe Latte i jak sama nazwa wskazuje, jest to nic innego jak kolor kawy zabielonej dużą porcją mleka. Jest  matowy, ale nie jest to suchy mat, gdyż daje wykończenie lekko satynowe. Nie utlenia się i pozstaje na powiece aż do demakijażu. Zwróćciena niego koniecznie uwagę, jeśli będziecie w Naturze.
Ja wybrałam go w wersji wkładu do paletki magnetycznej, zapłaciłam za niego 5,99 zł.




Na koniec fenomenalna kredka do oczu Catrice Velvet Matt Smokey Eyes Pencil w obłędnym kolorze 020 Avokhaki. Kolor jest mieszanką odcienia khaki z lekkim brązem i delikatnymi złotymi drobinami. Genialnie rysuje się nią kreskę na oku, ponieważ jest bardzo miękka i gładko sunie po powiece.
Kredka zakończona jest pędzelkiem, który z łatwością radzi sobie z roztarciem kreski, jeśli mamy ochotę na mniej wyraźnie zaznaczone oko. Jej koszt to 7,99 zł.






Jeśli nie miałyście zamiaru dać się skusić tym razem na promocję -40%, to zróbcie wyjątek dla tych kilku produktów, ponieważ naprawdę warto!

Do następnego!

32 komentarze:

  1. Już wiem gdzie pójdę na najbliższe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na konturówki Essence ale nigdy nie mogę ich spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam w naturze w piątek, skorzystałam z promocji, ale szkoda, że nie wiedziałam o tych konturówkach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka tych konturówek z essence i są mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Konturówki z Essence ! <3 kocham kocham kocham ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie po drodze mi do Natury, bywam w niej rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredka chyba najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cień KOBO miałam kiedyś i bardzo go lubiłam :) Kredki Essence mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konturówki Essence wyglądają bardzo ciekawie :-) nie miałam okazji ich używać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, są warte zakupu nawet i tak już w dość niewygórowanej cenie regularnej

      Usuń
  10. Kredka Catrice bardzo mi się podoba :) Oj nie pokazuj i nie kuś! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta ostatnia kredka to istne cudo !!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja che wszystkie te kredki:) kobo zreszta tez:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten cień ma bardzo ładny kolorek, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dobre zadomowił się ostatnio na moich powiekach :)

      Usuń
  14. ta kredka do oczu jest boska!genialna,rewelacyjna!!!Musi być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam konturówki essence :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger