czwartek, 4 czerwca 2015

NEW IN | SHOES

Uwielbiam buty, jest to jedna z tej części kobiecej garderoby, po którą sięgam w sklepach najchętniej. Dzisiaj chcę Wam pokazać 3 moje najnowsze pary butów, w jakie się w ostatnim czasie zaopatrzyłam.



Koturny w kolorze kawy z mlekiem-  wpadły mi mi w oko na stronie elilu.pl. Lubię koturny, czuję się w nich stabilnie i noga nie męczy się tak, jak w przypadku szpilek. Buty są bardzo lekkie, nie czuć ich praktycznie na nodze, są wygodne i stabilne. Udało mi się je kupić po przecenie za bodajże 45,00 zł z 79,00 zł - akurat została ostatnia para w moim dużym rozmiarze 41 i może dlatego zostały tak atrakcyjnie przecenione. To był bardzo udany zakup w niskiej cenie! Uwielbiam robić zakupy na ich stronie - mają atrakcyjne ceny za dość dobre jakościowo buty.




Czarne sznurowane sandały - wpadły mi w oko przypadkiem, na zakupach w Lidlu. Zainteresowały mnie bardzo, tym bardziej, że były w niskiej cenie 39,00 zł. Sądziłam, że nie będą specjalnie leżały na nodze i z ciekawości je przymierzyłam. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy okazało się, że są naprawdę wygodne - nie było innego wyjścia jak wrzucić je do koszyka z zakupami. Jednym minusem było to, że nie miały sznurówek, tak jak niektóre pozostałe pary tych butów. Stwierdziłam jednak, że to nie problem dokupić sobie krótkie, woskowane sznurówki za kilka groszy więc je wzięłam. Prezentują się według mnie fantastycznie. Muszę tylko zaopatrzyć się w sznurówki :)




Szare ażurowe sandały na słupku - są moim najlepszym zakupem, jeśli chodzi o buty. Kupiłam je wczoraj w Deichmannie, i tak jak w przypadku pierwszych butów z elilu, również z tego modelu została ostatnia para w rozmiarze 41. Buty są świetne, bardzo wygodne, super stabilne, mięciutkie i dobrze wyprofilowane. Kosztowały 89,00 zł.







Które Wam najbardziej przypadły do gustu? A może żadne Wam się nie spodobały?

Do następnego!

39 komentarzy:

  1. Bardzo ładne buciki :) Szczególnie czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ale ja nie często w takich chodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają! Butów nigdy za wiele :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze wiedzieć, że nie jestem w tej kwestii pozostawiona sama sobie :):)

      Usuń
  4. te czarne podobają mi się najmniej....ale reszta super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne butki, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ażurowe sandałki są piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też potrzebuję nowych butów, ale nie mogę się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupowanie online. Chyba, że nie lubisz kupować butów w takiej formie

      Usuń
  8. Mam bardzo podobne koturny. Ale nie mogę ich nosić. W ogóle moje stopy powiedziały mi z nie lubią butów open toe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre modele open- toe też nie są tolerowane przez moje stopy :(

      Usuń
  9. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dorwania tak atrakcyjnych promocji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są w moim stylu <3. Ahhh, uwielbiam takie promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ,czarne najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile butów za jednym razem :D Kobieto, gdzie Ty to trzymasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciii :) czasem można zaszaleć, a z przechowywaniem ...cóż, bywa ciężko :)

      Usuń
  14. O nieeee jakie piękne te ostatnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze i ostatnie są cudowne 💛

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger