sobota, 9 stycznia 2016

Marcelinka potrzebuje pomocy | Razem możemy więcej!

Jako mamę 1,5 rocznego aniołka (który nierzadko pokazuje ostatnio oblicze diabełka) apele o pomoc dla najmłodszych chwytają mnie za serce najbardziej.
Wczoraj natrafiłam na post uzależnionej zakupoholiczki prowadzącej blog Kosmetyczka pełna cudów, która apeluje o pomoc dla małej Marcelinki.
Marcelina to niespełna roczna śliczna dziewczynka, u której zdiagnowozwano siatkówczaka czyli nowotwór złośliwy gałki ocznej. Jest duża szansa na wyleczenie i uratowanie oka i życia dziewczynki, ale warunkiem jest przeprowadzenie kosztownego leczenia i operacji w Stanach Zjednoczonych, które kosztować będzie rodziców 1,5 mln zł. 
Możemy pomóc rodzicom w zbiórce pieniędzy, dzięki rozpowszechnianiu informacji w sieci za pomocą  wszelkich możliwych portali społecznościowych.
Sama przyłączam się do akcji i mam zamiar wpłacić na konto określoną sumę  pieniążków, aby wspomóc walkę o życie Marcelinki. 


Zamiast wrzucić do koszyka kolejną pomadkę w podobnym odcieniu czy kolejny tusz do rzęs, może warto właśnie zainwestować te pieniądze we wspomaganie rodzin walczących o życie swoich dzieci. Może nie każda z Was teraz się nad tym głęboko zastanowi, ale przyjdzie dzień, kiedy zostaniesz mamą i zaczniesz spoglądać na krzywdę innych dzieci pod zupełnie innym kątem, a takie akcje będą poruszać Twoje serce ze zdwojoną siłą.
Skoro potrafimy wydać nawet kilkaset złotych na kosmetyk, czym wobec tego jest wsparcie rodziny kilkudziesięcioma złotymi?

Więcej o akcji możecie znaleźć po tym adresem Marcelinka staje Oko w Oko z rakiem

Pamiętajmy, że liczą się każde, nawet najmniejsze sumy.

Udostępniajcie informację o zbiórce pieniędzy, liczy się każdy dzień, a kwota do uzbierania jest spora. 

Do następnego!

1 komentarz:

  1. Udostępniałam już informację. Biedna, taka malutka a już tyle się nacierpiała...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger