wtorek, 16 sierpnia 2016

Haul zakupowy | Ostatni powiew lata i początki jesiennej aury - czyli o rzeczach, które wpadły mi ostatnio do szafy | Mix rzeczy letnich i jesiennych

Mamy jeszcze sierpień i spodziewałam się iście upalnych dni, ale aura ostatnio nas nie rozpieszcza i zamiast upalnego lata, na horyzoncie pojawiają się pierwsze oznaki nadchodzącej jesieni. Czuję to szczególnie o poranku, kiedy rześkie i chłodne powietrze daje znać o ustępującym jesieni lecie.

Dzisiaj pokażę Wam rzeczy, jakie udało mi się podczas urlopu upolować na jeszcze trwających, letnich wyprzedażach oraz rzeczy już bardziej na nadchodzący, jesienny sezon. 

DŁUGA NARZUTKA/KAMIZELKA/KARDIGAN W KOLORZE KHAKI | TOP SECRET 

Czyli rzecz, na którą miałam oko już od dłuższego czasu, a ciągle nie mogłam trafić na odpowiedni model, a jeśli już nawet trafiłam to zawsze coś mi w nim nie odpowiadało. Podczas urlopu udało mi się trafić na ten kardigan w namiocie Top Secret i od razu wpadł mi w oko, a że była ostatnia sztuka od razu wzięłam go z wieszaka. Brawo ja! To był starzał w 10!





Cena - 69,00 zł 

STROJE KĄPIELOWE | PEPCO I MODOO

Strojów kąpielowych nigdy dość - musicie mi przyznać rację. Zresztą moje stają się wyeksploatowane w dość szybkim tempie i co roku dokupuję jakiś nowy komplet, lub część stroju, jeśli nadarzy się taka okazja. Wówczas sama kompletuje i mixuje zestawy według własnego uznania. Górę od bikini udało mi się kupić w Pepco, tak samo jak i dół od stroju. Natomiast ten granatowy komplet w złote serduszka kupiłam na świetnej wyprzedaży w namiocie Moodo, podczas urlopu. Leży świetnie i ładnie modeluje biust dzięki subtelnym i lekko usztywniającym wkładkom wewnątrz miseczki.





Góra od stroju Pepco - 14,99 zł
Dół od stroju Pepco - 9,99 zł
Strój Moodo - 40,00 zł 


BIAŁA SUKIENKA DRESOWA | SELFIEROOM

Długo szukałam idealnej, letniej białej sukienki z materiału, który lekko będzie zbliżony do klasycznych, dresowych sukienek. Kiedy przed urlopem trafiłam na nią na selfieroom.pl i zobaczyłam cenę, od razu ją kupiłam. Świetnie leży i ma odpowiednią długość, jest też bardzo wygodna i fajnie maskuje niedoskonałości, bo nie jest mocno dopasowana w pasie. Dodatkowo możemy regulować ją za pomocą wszytego w pasie sznurka, który dodaje jej uroku.



Sukienka Selfieroom - 35,00 zł

BLUZKI | H&M

Muszę stwierdzić, że moimi ulubionymi kolorami jeśli chodzi o bluzki to barwy black&white. Czerń i biel zawsze będą pasowały do większości stylizacji, a te zwiewne bluzki z h&m dzięki delikatnej koronce przy dekolcie są niezwykle subtelne i kobiece, a do tego bardzo przewiewne. Latem do szortów lub długich spodni a w chłodniejsze dni idealne pod marynarkę!



Bluzki H&M - 35,00 zł/szt

KARDIGANY | MOODO

Czy istnieje lepsze rozwiązanie w chłodny letni poranek, niż zarzucenie na letnią bluzeczkę ciepłego i przyjemnego kardiganu, który otuli nas w drodze do pracy w rześki poranek? Dla mnie to najlepsze rozwiązanie, ponieważ na kurtkę jeszcze przyjdzie czas a za marynarkami aż tak nie przepadam, bo wolę coś mniej krępującego ruchy.
Te dwa kardigany upolowałam w Modoo. Szary melanżowy jest cieńszy i ma kaptur, natomiast beżowy ma ciekawy, aztecki wzór i jest naprawdę ciepły. Nada się na wiele okazji podczas zbliżającej się jesieni.






Kardigan melanżowy Modoo - 39,00 zł
Kardigan beżowy Modoo - 99,00 zł 

KURTKA / MOODO 

Dla mnie jest to co prawda bardziej bluza, którą można nazwać lekką kurtką. Kupiłam ją przede wszystkim z myślą o porannych wyjściach na nordic walking. Sprawdza się do tego idealnie, tułów jest lekko pikowany natomiast rękawy są elastyczne i ciągliwe. Ma kieszonki które pomieszczą najpotrzebniejsze drobiazgi, takie jak, klucze, telefon czy drobne monety, tak żeby po porannej porcji ruchu wejść do piekarni po świeże pieczywo na śniadanie.
Spodobał mi się jej krój, bo bardzo ładnie się dopasowuje do kształtu ciała. Także ozdobne, neonowe zamki i wykończenia kieszeni dodają jej wyrazu.




Kurtka Modoo - 79,00 zł 

CZÓŁENKA I BOTKI | DEICHMANN

Miałam się nie dać skusić na żadne promocje, bo butów letnich mam (może dziwnie zabrzmi w ustach kobiety to stwierdzenie) nadmiar, ale kiedy zobaczyłam, że promocja -75% obejmuje także inne, poza letnimi, modele butów, nie omieszkałam z niej skorzystać.
Czarne czółenka na słupku idealnie sprawdzą się do pracy, nie są bowiem za wysokie, a dzięki temu, że są na słupkowym obcasie, są bardzo stabilne.
Płaskie botki zawsze goszczą w mojej szafie, bo są jednym z najwygodniejszych modeli na jesień. Te brązowe z granatowymi gumkami bo bokach od razu przydały mi, i moim stopom, do gustu.
A ich cena? Grzechem było by ich nie brać, tym bardziej, że takich modeli mi właśnie brakowało!






Czółenka Deichmann - 19,00 zł
Botki Deichmann - 24,00 zł

A Wam co ostatnio wpadło do szafy? Kompletujecie już jesienną garderobę czy jeszcze szalejecie na letnich wyprzedażach?

Do następnego!

3 komentarze:

  1. Jak na razie liczę jednak na słoneczne dni dlatego nie kupowałam na jesień nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobały mi się te stroje kąpielowe, szkoda że już jestem po wakacjach :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger