środa, 14 stycznia 2015

Czas na herbatę!

Witajcie kochani!
Lubicie herbatę? Bo ja bardzo, ostatnio wypijam ich dziennie po kilka kubków, uwielbiam siadać w okresie jesienno - zimowym pod ciepłym kocem z dobrą książką w jednej ręce  oraz z kubkiem pysznej i aromatycznej herbatki w drugiej.
Wczoraj wyszukałam w Biedronce limitowaną edycję (napisane było, że herbatki te będą dostępne tylko  w tym tygodniu, stąd moje przypuszczenie, że jest to edycja limitowana) czterech herbatek z firmy Green Hills


Do wyboru mamy 4 smaki
Miód Manuka czyli klasyczny Rooibos z żurawiną, maliną i imbirem, Sencha czyli zielona liściasta herbatka, oraz dwie "ciasteczkowe" herbatki, jedna to jagodowa muffinka  a druga to ciastko szarlotka z dodatkiem cynamonu. Jeszcze ich nie piłam, czekają na swój kuchenny debiut.
Z kolei z herbat już sprawdzonych, które codziennie piję, polecam Wam te dwie

Ta o smaku cytryny, imbiru i miodu jest naprawdę rozgrzewająca, idealna po zimowym spacerze lub dla osób walczących z przeziębieniem- jest dość "ostra" przez dodatek imbiru i wiem, że nie każdemu może ona smakować.
Z kolei ta o smaku gruszki i karmelu jest bardziej łagodna, troszkę mdły smak karmelu jest zneutralizowany soczystą gruszką tym samym jest do herbaciany duet idealny :)
Jakie są Wasze ulubione herbaty? Co możecie polecić?
Pozdrawiam Was kubkiem pysznego imbirowego naparu w moim ulubionym
prezencie urodzinowym :)

kubek happy deer  z home&you


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger