środa, 21 stycznia 2015

Rimmel Lasting Colour Rush - 710 Drive Me Nude

Długo szukałam fajnego produktu do ust w kolorze nude, który sprawdziłby się w codziennym makijażu. Często jednak pomadki okazywały się zbyt jasne, dając efekt "trupich" ust, innym razem było w nich zbyt dużo brązowego pigmentu i wypadały na moich ustach zbyt ciemno. 

W zeszłym roku podczas zakupów internetowych w sklepie ezebra natrafiłam właśnie na Rimmel Colour Rush w bardzo atrakcyjnej cenie ( ok. 9 zł) 
Pomadka w kredce była fajną alternatywną do zwykłych szminek, dodatkowo fajnie nawilża usta.
Kolor po nałożeniu nie jest może tak intensywny jak ten który daje zwykła szminka, jednak mnie ten efekt w zupełności wystarcza, a usta wyglądają bardzo naturalnie.


Według mnie odcień delikatnie wpada w subtelny brąz, jednak nie jest to brzydki efekt ust umazanych czekoladą :)

Tak prezentuje się na ustach w świetle dziennym


A tak wygląda przy sztucznych świetle



Dla mnie efekt jaki uzyskuję przy użyciu tego produktu jest zadowalający i póki co zostanie ze mną na dłużej 

Przy okazji chciałam złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim Agnieszkom, które dzisiaj mają swoje święto - spełnienia marzeń i dużo uśmiechu każdego dnia :)

Do następnego!

1 komentarz:

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger