czwartek, 3 grudnia 2015

Podsumowanie listopada | Film, serial, książka, muzyka, nowości w szafie, woski yankee candle

Nareszcie grudzień! Mój ulubiony miesiąc w roku (nie licząc wiosennego maja). Uwielbiam ten wszechobecny przedświąteczny klimat, świąteczne piosenki płynące z radioodbiornika, które umilają mi czas w pracy. Szał zakupów trwa w najlepsze, wszędzie mnóstwo ludzi, a mi do pełni szczęścia brakuje już tylko białego puchu, zalegającego na ulicach i drzewach.
Dzisiaj małe zakupowe posumowanie ubiegłego miesiąca - czyli co mi wpadło w ucho, co warto przeczytać a co obejrzeć, a także nowe rzeczy i zapachy do domu.


Szal w kratę już od dawna mi się marzył, wiec kiedy na allegro znalazłam kolor, który idealnie trafił w moje gusta od razu wrzuciłam go do koszyka - jest duży, ciepły i fajnie uzupełnia stylizacje. Takie szalo - koce to jest to!

szal krata

Oczywiście jak i ciepły szal tak i wygodne, ciepłe kozaki na zimę - te są ze strony ELILU, są zamszowe, ale w środku są lekko ocieplane, fason sięga do kolana, lekko je zakrywając- dla mnie w sam raz - do tego stabilny kwadratowy obcas.

kozaki elilu czarne zamszowe za kolano

Wygodne sweterki z rękawem 3/4 to jeden z moich ulubionych fasonów - w Mohito była dobra okazja - za drugą rzecz płaciło się 50% ceny - nie mogłam się zdecydować na kolory więc wzięłam 4 - i to był bardzo trafny wybór.

sweter Mohito

W C&A z kolei wpadła mi w oko czarna koszula w zabawny wzór białych parasolek - wygląda naprawdę oryginalnie.

koszula C&A w parasolki

Sezon jesienno - zimowy to dla mnie okres palenia świeczek i wosków - moje zapasy powoli się kończą, więc zdecydowałam się je uzupełnić w typowo zimowe nuty od Yankee Candle.

Yankee Candle

W Netto wpadły mi przy okazji zakupów w oko fajne świąteczne poszewki - mam też inne z zeszłego roku, dokupiłam także przedwczoraj granatowe w śnieżynki w Biedronce. 

poszewki świąteczne

Będąc w temacie ozdób świątecznych w Pepco kupiłam świecznik z reniferem, a w Rossmannie zachwalany podkład Rimmel Wake me up - faktycznie zasłużył na wszystkie dobre opinie, jestem pod wrażeniem, bo póki co sprawdza się u mnie najlepiej. 

Pepco świecznik z Reniferem

Obecnie kończę świetną książkę Kristie Clements "Vogue - za kulisami świata mody". Była redaktor naczelna światowej sławy pisma dla kobiet "Vogue" zdradza swoją drogę na sam szczyt i opowiada bez ogródek o swoim życiu, pierwszych krokach w magazynie, a przede wszystkim o cieniach świata mody. Pozycja dla każdej z nas, świetny pomysł na prezent nie tylko dla podążających ślepo za modą. 


Listopad upłynął także na premierze nowej odsłony przygód sławnego agenta 007. Nowe wcielenie Jamesa Bonda w produkcji "Spectre" bardzo mi przypadło do gustu - ciekawe zwroty akcji i fantastyczne obsada sprawiają, że film trzyma w napięciu do samego końca. 

źródło - filmweb.pl
Nie jestem fanką seriali - nie ciekawią mnie, wyjątkiem są takie produkcje jak "Gra o tron" "Ray Donovan" czy obecna produkcja HBO "Pakt". Serial wciągający, mroczny, pełen tajemnic. Do tego świetna gra aktorska Marcina Dorocińskiego - polecam na zimowe wieczory.

źródło - filmweb.pl

Ulubionym obecnie kawałkiem jest Adele "Hello" - i chyba nie muszę wyjaśniać nic więcej :)


Od kilku dni chodzi mi po głowie także Madonna z utworem "Devil pray". Żałuję, że obecna trasa koncertowa "Rebel Heart" nie uwzględnia wizyty w Polsce - z chęcią przeszłabym się na koncert Madonny.



A jak Wam minął listopad? 

Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Fajny świąteczny klimat :D Rimmel Wake Me Up jest ze mną już drugi rok - nieustannie do niego wracam, jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w parasolki rewelacyjna ;) Sweterki z Mohito tez fajna okazja - żal się nie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. supr woski i śliczne buty, na wyprzedaży w zeszłym sezonie kupiłam sobie podobne kozaki ale jeszcze nie miałam ich na nogach po za przymierzeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja! masz książkę, którą bardzo chcę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam YC ❤️❤️

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiej okazji w mohito, marzą mi się takie sweterki;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Te poszewki są rewelacyjne! Sama bym takie u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja chwila relaksu , Blogger