środa, 4 lutego 2015

Kobo Celebrity Lips nr 306

Szminka Kobo Celebrity Lips w kolorze 306 Heather Obsession jest moim zdecydowanym ulubieńcem, jeśli chodzi o ciemne szminki w odcieniach jagodowych. Udało mi się ją upolować w szafie Kobo w drogerii Natura



Szminka ma niesamowicie kremową konsystencję i przyjemnie nawilża usta. Daje ładne krycie i ma niesamowity odcień - troszkę pomiędzy winem a dojrzałymi jagodami

Świetnie komponuje się zarówno z mocnym wieczorowym smoky eyes jak i z delikatnie podkreślonymi oczami - wówczas idealnie gra pierwszą rolę w makijażu

Ma niestety jeden ale za to wielki minus - była w edycji limitowanej i jest już niestety niedostępna


Tak kolor prezentuje się na ustach - nie udało mi się aparatem uchwycić głębi odcienia - w rzeczywistości jest troszkę ciemniejszy i minimalnie bardziej fioletowy



Obecnie mam zamiar zaopatrzyć się w szminkę Rimmel Moisture Renew Lipstick w odcieniu 380 Dark Night Waterl -Oops, którą pokazywała w swoim ostatnim filmie Olimpia z kanału MrOlimpia18 i bardzo mnie zachwycił ten kolor -filmik  możecie zobaczyć tutaj kilk

Jakie Wy polecacie szminki w ciemnych odcieniach?

Do następnego!

3 komentarze:

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger