poniedziałek, 16 lutego 2015

Odcień idealny, czyli brązowe włosy z rudymi refleksami

Czy też tak macie, że często szukacie idealnej farby do włosów, lecz często efekt koloryzacji kończy się  przykrym rozczarowaniem?
Do pewnego czasu też tak miałam - mój naturalny odcień włosów to ciemny blond/szatyn, raczej w kierunku smutnego mysiego kolorku - nie lubię swojego naturalnego koloru włosów i już od wielu lat je farbuję.
Niestety często farbowanie kończyło się katastrofą, a to za sprawą źle dobranego odcienia farby - szukałam ładnego odcienia brązu z rudymi refleksami a zawsze wychodziły mi zbyt ciemne, nierzadko prawie czarne.
Jakiś czas temu odkryłam farby, które w 100% odpowiadają mi kolorystycznie i dają taki efekt na włosach, jakiego oczekuję- czyli ciepły orzechowo- brązowy kolor złamany rudymi refleksami.

Udało mi się osiągnąć taki efekt dzięki tym dwóm farbom do włosów :

L'Oreal Casting Creme Gloss w odcieniu 634 Miodowy Karmel - jest to krem koloryzujący, który utrzymuje się do 28 myć, daje śliczny efekt praktycznie identyczny jak na opakowaniu 


L'Oreal Excellence Creme w odcieniu 641 Jasny Bursztynowy Brąz - trwała farba do włosów, która niezwykle długo utrzymuje się na włosach, również wiernie oddaje kolor na opakowaniu




Są to moje dwie sprawdzone farby do włosów, które zamiennie stosuję do koloryzacji moich włosów.
 
Ważnym elementem przy farbowaniu włosów jest przede wszystkim to, aby wybrać odpowiedni poziom kolorystyczny - w moim przypadku są to wszystkie farby na poziomie "6", wszystkie te od "5"  w dół wypadają na włosach przeważnie już bardzo ciemno.
 
Jakie Wy macie doświadczenie w koloryzacji włosów?
 
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger