wtorek, 28 kwietnia 2015

Hean| Owocowe spa - peeling do ciała z wiśnią japońską i jagodą acai

Zapewne wiele z Was kojarzy, lub też nawet miało styczność z żółtym, cukrowym peelingiem do ciała od Hean. Stosowałam go jakiś czas temu, i pomimo tego, że sam produkt sprawdził się na mojej skórze, tak zapach dla mnie tego peelingu był wręcz nie do zniesienia i po "wymęczeniu" go do końca, powiedziałam mu "adieu" bez większego żalu.

Teraz jednak Hean wypuścił nowy peeling do ciała i dla mnie jest on strzałem w dziesiątkę -działanie ma tak samo dobre, jak jego żółty brat, ale zapach jest o wiele bardziej przyjemny. Pachnie cudnie, kojarzy mi się  z czarnym frugo, które uwielbiam.



Produkt zamknięty jest w plastikowej, przezroczystej tubie, z zamknięciem na charakterystyczny "klik". Peeling ma konsystencję lekko żelową, co mi bardzo odpowiada, bo nie spływa z dłoni i bardzo dobrze aplikuje się go na ciało. 


W żelowej formule zanurzone są dobrze wyczuwalne ścierające drobinki oraz niebieskie mikrogranulki olejku jojoba, które dodatkową zapobiegają wysuszaniu skóry. 
Kryształki peelingujące bardzo dobrze ścierają martwy naskórek, pozostawiając skórę wygładzoną, jednocześnie jej nie podrażniając. Niebieskie mikrogranulki podczas masowania ulegają rozpuszczeniu i olejek jojoba w nich zawarty zostaje wmasowany w nasze ciało, odżywiając je i nawilżając.



Zgodnie z obietnicą producenta stosowanie peelingu dwa razy w tygodniu ma nam zapewnić:
  • oczyszczenie i wygładzenie skóry
  • złuszczenie zrogowaciałej warstwy naskórka 
  • zwiększenie jędrności i elastyczności skóry
  • wzrost poziomu nawilżenia  
 
Zgadzam się co do tego, że stosowanie peelingu wyraźnie wygładza i oczyszcza skórę, jest ona dodatkowo nawilżona i dotleniona dzięki mikrogranulkom jojoby. Nie zauważyłam jednak efektu ujędrnienia skóry.


Skład peelingu nie jest może powalający, gdyż już na drugim miejscu wymienione są SLS-y.


Stosuję go od niedawna, ale już stał się jednym z moich ulubionych peelingów do ciała. Jeśli go jeszcze nie miałyście, zachęcam do zapoznania się z nim bliżej - nie będziecie zawiedzione!

Do następnego!

25 komentarzy:

  1. miałam kiedyś jeden peeling Hean chyba zielony, bardzo go lubiłam, ten tez mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten zielono - żółty śmierdział odświeżaczem toaletowym :)

      Usuń
  2. Kurcze ostatnio dużo o nim na blogach,będę musiała wypróbować. Piszesz,że jest dodatkowo nawilżona tz,że nie muszę się po nim smarować balsamami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nawilżona, ale na pewno nie w tak dużym stopniu, w jakim mogłabyś to osiągnąć stosując dodatkowo balsam do ciała

      Usuń
  3. Wygląda na fajny :) Ma świetny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam ten żółty więc pewnie i ten bym polubiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie podobne, ale ten fioletowy jest o wiele lepszy pod względem zapachu :)

      Usuń
    2. dla mnie tamten pachniał spritem, lubiłam jego zapach:)

      Usuń
  5. Dobór kolorów jest super :) Muszę go wypróbować, bo niepierwszy raz spotykam się z pozytywną recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam z Hean ten taki żółto-zielony. Też mi pachniał ohydnie. Kojarzył mi się z cytrynowym środkiem do czyszczenia! Ten - powiem szczerze - nie wiem jak mi by odpowiadał...nie mam pojęcia jak pachnie czarne Frugo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo pachniał wg mnie ten zielono zółty - blee :) tak mi się kojarzy właśnie ten zapach fioletowej wersji :)

      Usuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że Hean wypuścił linię pielęgnacyjną :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER ! :)

    http://katerinaadams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kolor bardzo mi przypadł do gustu, zapach jeszcze bardziej :)

      Usuń

Jeśli do mnie zajrzałaś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - daje mi to motywację do dalszego pisania i sprawia, że to co robię ma naprawdę sens :)
Staram się odpisywać na każdy pozostawiony komentarz i zawsze odwiedzam ich autorów :)

Pozdrawiam i zapraszam częściej

Copyright © 2014 Moja strefa relaksu , Blogger